Forum Forum Kuźni Diablo II
Forum poświęcone najleprzej grze Action RPG wszechczasów, czyli Diablo II
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dobra Zabójczyni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Kuźni Diablo II Strona Główna -> Strategie/Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bogus
Przywódca
Przywódca



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z ziemi w przeciwieństwie do innych

PostWysłany: Sob 17:34, 11 Cze 2005    Temat postu: Dobra Zabójczyni

Zabójczyni według mnie jest najciekawszą z wszystkich postaci Diablo II Lord of Destruction. Jest ona bardzo wszechstronna i posiada ona ciekawe umiejętności. Można wybierać wiele alternatywnych dróg rozwoju Zabójczyni. Charakterystyczną cechą Assasinki jest umiejętność władania specjalnym rodzajem broni tzw. szponami, tylko używając dwóch broni z klasy szponów można rozwijać niektóre z umiejętności zabójczyni.

Jak rozwijać cechy zabójczyni?

Na poziomie Normal należy dbać o w miarę równomierny rozwój cech, z wyłączeniem energii (można zainwestować kilka punktów, lecz lepiej posiadać przedmioty dodające punkty do many) Na koszmarze więcej punktów należy dodawać do zręczności (zwiększa liczbę trafień). Siła jest potrzebna, aby umożliwić używanie niektórych przedmiotów. Inwestowanie w żywotność jest wskazane, jeśli planujemy walkę w zwarciu, żeby starczyło nam tchu do końca walki. Ja jednak nie wyróżniałem żadnej cechy.

Przedmioty Zabójczyni

Broń

Najlepszą bronią dla zabójczyni są szpony, które powinna trzymać w obu rękach. Tylko wtedy będzie mogła używać Szponu Smoka (podstawowego uderzenia kończącego). Jeśli zainwestujemy punkty w Blok, szpony będą zastępowały tarczę. Zabójczyni o wiele słabiej radzi sobie z innymi rodzajami broni.

Pancerze

Zabójczyni powinna nosić zbroje, chełmy, rękawice i buty, które dodają dużo punktów do obrony, ponieważ Assasinka nie posiada zdolności dodających punkty do tej cechy. Przydatne są zestawy dodające ogromne premie do obrony.

Gadżety

Należy maksymalnie wykorzystać przedmioty dodające punkty o życia i many. Przydatne okazują się przedmioty dodające punkty do umiejętności, ponieważ przekonasz się jak brakuje nam tych punktów w czasie gry Zabójczynią. Wielkim fartem byłoby znalezienie amuletu Kalejdoskop Mary i pierścienia - Kamień Jordana.

Umiejętności

Pułapki

Pułapki dzielą się na natychmiastowe i stacjonarne - (s). Efekt tych pierwszych widać zaraz po zastosowaniu (np. rzut ostrzami). Natomiast pułapki stacjonarne to nowe elementy scenografii. Po zbliżeniu się potwora do takiej pułapki zaczyna działać.

Poziom 1:

Ognisty Podmuch - Jeden punkt, aby można rozwijać następne pułapki.

Poziom 6:

Porażająca pajęczyna - Jeden punkt, ten sam cel.

Wartownik Ostrzy - Bezużyteczna zdolność.

Poziom 12:

Wartownik Miotający Wiązki Błyskawic(s) - Jeden punkt, przyda się na początku gry.

Ślad Ognia(s) - Nie warto tu inwestować punktów, z uwagi na to, że wiele potworów jest odpornych na ogień.

Poziom 18:

Furia Ostrzy - Dość przydatna zdolność, jednak dysponujemy zbyt małą ilością punktów, aby tu je lokować.

Poziom 24:

Wartownik Błyskawic(s) - Jeden punkt, następca WMWB. Przydatny do czasu, kiedy osiągniemy 30 poziom.

Ślad Interna(s) - Nie warto tu inwestować punktów z tych samych powodów, co w Ślad Ognia.

Poziom 30:

Wartownik Śmierci(s) - Udoskonalona forma WB. Oprócz strzałów błyskawicami potrafi powodować wybuch zwłok, co jest przydatne nawet na wyższych poziomach trudności, bo nie zadaje obrażeń od żywiołów. Obrażenia z wybuchu są obliczane na podstawie punktów życia potwora, z którego pochodziły zwłoki. Inwestujemy tu punkty aż do uzyskania satysfakcjonującego zasięgu wybuchu zwłok.

Tarcza Ostrzy - Nie warto poświęcać cennych punktów.

Dyscypliny Cienia

Dyscypliny Cienia to umiejętności dzielące się na: bierne- (b), normalne i podobne do aur Paladyna - (a) (można używać tylko jednej z takich umiejętności).

Poziom 1:

Mistrzostwo Szponów(b) - Jeśli mamy zamiar używać broni z klasy szponów (nie koniecznie dwóch na raz) to trzeba tu inwestować jak najwięcej punktów.

Psychiczny Młot - jeden punkt, aby mieć dostęp do następnych umiejętności.

Poziom 6:
Zwiększona szybkość(a) - Niezwykła zdolność, dzięki niej wzrasta nasza szybkość poruszania się oraz ataku, w połączeniu z przedmiotami zwiększającymi szybkość poruszania się i bronią o bardzo dużej szybkości ataku (szpony) daje to kosiarkę, która mknie przez planszę i zarzyna wszystko, co jej stanie na drodze. Zainwestuj tu kilka punktów (10 powinno wystarczyć)

Poziom 12:

Blok(b) - Umiejętność przydatna tylko wtedy, gdy używamy dwóch broni z klasy Szponów. Powoduje, że szponami blokujemy ciosy jak tarczą. Jeśli zdecydowaliśmy się na walkę przy pomocy dwóch szponów należy przyznać kilka punktów.

Płaszcz Cieni - Jeden punkt z wiadomego powodu, fajna umiejętność, dosyć jej się naoglądamy w wykonaniu Mistrza Cieni (o tym za chwilę).

Poziom 18:

Zniknięcie(a) - Zero punktów, jeśli jednak na wyższych poziomach trudności masz kłopot z opornościami może się przydać.

Wojownik Cienia - Jeden punkt, to tylko przedsmak Mistrza, ale i tak do osiągnięcia 30 poziomu bardzo przydatny.

Poziom 24:

Uderzenie Umysłu - Ciekawa zdolność, jednak szkoda na nią cennych punktów, są leprze. Mistrz Cienia często stosuję tę zdolność.

Poziom 30:

Jad(a) - Nie warto się zajmować tą zdolnością.

Mistrz Cieni - Super, Extra, Git, Cool. Najlepsza z wszystkich przywołań w całej grze. Mistrz to udoskonalona forma Wojownika Cieni, potrafi wykorzystywać wszystkie twoje zdolności, nawet te, w które nie inwestowałeś punktów. Ładuj tu każdy wolny punkt, a będą się powiększać punkty życia, odporności i skuteczność ataku Cienia. Shadow Master Rulez.

Sztuki Walki

Sztuki Walki wymagają przemyślanego rozmieszczania punktów i opanowania obsługi. Dzielą się na Wzmocnienia (w) i uderzenia kończące (k). Ich współzależność polega na tym, że Wzmocnienia kumulują punkty do Uderzenia Kończącego, najpierw korzystamy z wzmocnień, a następnie zadajemy uderzenie kończące (np. 3x Uderzenie Tygrysa + 1x Szpon Smoka). Można skumulować dwa Wzmocnienia (np. 3x Uderzenie Tygrysa + 3x Uderzenie Kobry + 1x Lot Smoka), jednak to wymaga nie lada opanowania.

Poziom 1:

Pazur Smoka(k) - Jeden punkt. Jest to pierwsze z kopnięć Zabójczyni (kopnięcia nie są zależne od naszej broni, a wyłącznie od siły i zręczności), dobre na początek.

Uderzenie Tygrysa(w) - Pierwsze i zarazem najlepsze wzmocnienie. Kumulując punkty zwiększa siłę i skuteczność uderzenia kończącego. Z Szponem Smoka lub Lotem Smoka tworzy potężny atak, któremu nie oprze się prawie żaden potwór. Nie bój się dodawać tu kolejnych punktów.

Poziom 6:

Szpon Smoka(k) - Jeśli używasz dwóch szponów to jest to podstawowe Uderzenie Kończące, jeśli nie to jeden punkt.

Pięść Ognia(w) - Zero punktów. Dodaje obrażenia od ognia do uderzenia kończącego. Szkoda punktów.

Poziom 12:

Uderzenie Kobry(w) - Jeden punkt. Powoduje przywracanie many i życia przez uderzenie kończące. Można rozważyć przyznani następnych punktów.

Poziom 18:

Ogon Smoka(k) - Jeden punkt. Kolejne kopnięcie, lepiej poczekać na Lot Smoka.

Szpony Gromu(w) Zero punktów. Dodaje obrażenia od błyskawic do uderzenia kończącego. Nie warto tracić cennych punktów.

Poziom 24:

Lot Smoka(k) - Trzecia, najlepsza technika kopnięć. Polega na teleportacji do wroga i zadaniu ciosu. Bardzo dobra technika na silnych wrogów walczących z dystansu i posiadających dobrą obstawę. Można zainwestować kilka punktów, tym bardziej, jeśli nie walczymy dwoma szponami.

Lodowe Ostrza(k) - Zero punktów. Podobnie jak Pięść Ognia i Szpony Gromu, tylko, że obrażenia są od zimna, też kicha.

Poziom 30:

Uderzenie Feniksa(w) - Zero punktów. W wielu strategiach to wzmocnienie jest popularne, jednak nie zdaje egzaminu, o wiele lepszy jest Tygrys. Co prawda Feniks jest lepszy na tłum, ale, od czego mamy Wartownika Śmierci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cinex
Administrator
Administrator



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: from home :]

PostWysłany: Sob 19:17, 11 Cze 2005    Temat postu:

heh Shocked to post czy strategia :] heh lol oby tak dalej !!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skailin
Slayer
Slayer



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/10
Skąd: chełm

PostWysłany: Sob 20:38, 11 Cze 2005    Temat postu:

ej bogus nie zabardzo sie rozpisales to ma byc postac to jest strategia Shocked dlamnie najlepsza jest czarodziejka najlepiej sobie radzi na koszmarze i pekle waląc do punktuw tak jak tszeba mialem czarke na 65 lv to siekala wszystko co sie daalo nawet z baalem nie bylo problemuw wienc moim zdaniem najlepsza jest czarodziejka i jak ktoś sie sprzeczy niech napisze na forum kuzni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
@113@7
początkujący



Dołączył: 11 Cze 2005
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 17:42, 12 Cze 2005    Temat postu:

Skailin ja mam inne zdanie-wszystkei postacie sa dobre-trzeba tylko [url]umiec[/url] nimi grac to tyle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogus
Przywódca
Przywódca



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z ziemi w przeciwieństwie do innych

PostWysłany: Pią 10:58, 24 Cze 2005    Temat postu:

grać to ja umiem wszystkimi postaciami Razz a strategie to skalin pisać umiem ale taki mądry a sam nie napisze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cinex
Administrator
Administrator



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: from home :]

PostWysłany: Pią 11:25, 24 Cze 2005    Temat postu:

O kurcze tej strategi nie ma jeszcze na łamach Kuźni więc niedługo się tam ukaże Very HappyVery HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogus
Przywódca
Przywódca



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z ziemi w przeciwieństwie do innych

PostWysłany: Sob 8:09, 25 Cze 2005    Temat postu:

nie pozwalam jej tam umiescić prawa Autorskie (żartuje)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cinex
Administrator
Administrator



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: from home :]

PostWysłany: Sob 9:05, 25 Cze 2005    Temat postu:

Uffff dobrze , że przeczytałem to żartuje bo bym myślał że się na mnie za coś obraziles Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogus
Przywódca
Przywódca



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z ziemi w przeciwieństwie do innych

PostWysłany: Pon 20:11, 27 Cze 2005    Temat postu:

jutro ma być to opowiadanie albo nie każe umieścić jego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogus
Przywódca
Przywódca



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z ziemi w przeciwieństwie do innych

PostWysłany: Śro 8:50, 06 Lip 2005    Temat postu:

Każdy na swojej stronie może umieścić tą strategie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Obee
Gość






PostWysłany: Czw 17:38, 03 Lis 2005    Temat postu:

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL xDDDD

Co to jest? Z tą postacią możesz, za przeproszeniem, pokiereszować muszki owocówki, byle by nie było ich zbyt dużo, bo Cie zmasakrują ;P

Nie no, serio - nie będę cytował błędów bo musiałbym zacytowac całą strategie :p Ogólnie - brak wykorzystania synergii o.O Tak mogłeś grać przed patchem 1.10, ale teraz to nie przejdzie :p

Jeśli ktoś nie wie - jeśli damy 20 pkt na wartownika śmierci wyciągniemy jakieś 800dmg. Ale jeśli wymaxujemy też wartownika błyskawic, wartownika wiązek i pajęczyne (które są jego synergiami) wyciagniemy ze średnim zestawem przedmiotów jakieś 11.000 obrażeń.

Na patchu 1.10 i wyżej nie można robić postaci "do wszystkiego". Musisz wybrać sobie jedną umiejętność na którą stawiasz, i dostosować synergie i ekwipunek do niej.

BTW a'propos ekwipunku - wogóle nie opisałeś jakie przedmioty ma nosić ta sinka :> Ogólny opis nie wystarczy, powinieneś opisać konkretnie jaki przedmiot i co wsadzić w miejsce na klejnot, no i ewentualne "zamienniki".

Ogólnie - jeśli jeszcze trochę pograsz w Diablo to niedługo będziesz się śmiał z tej strategii. Polecam skasowanie jej, bo w takim wypadku będziesz się jeszcze musiał wstydzić Razz
Powrót do góry
Cinex
Administrator
Administrator



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: from home :]

PostWysłany: Czw 20:48, 03 Lis 2005    Temat postu:

No ja się zbytnio nie wypowiadam , bo nie jestem mistrzem w grze Asskom .


P.S.
Obee prosze cię , zarejestruj się bo nawet nie można do ciebie PW wysłac , a przezto nie można się poradzić Ciebie co chciałbym zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Obee
Modredator
Modredator



Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 21:12, 03 Lis 2005    Temat postu:

Zarejestrowałem się właśnie ^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fb_roX
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: Nie wiem

PostWysłany: Nie 15:49, 20 Lis 2005    Temat postu:

z ta twoja zabojczynia "dobra" moge zagrac 1vs1 Pcl ...moze wtedy zmienisz troche zdanie o niej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cinex
Administrator
Administrator



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: from home :]

PostWysłany: Nie 17:56, 20 Lis 2005    Temat postu:

No Fb_roX raczej se nie pograsz z bogusiem i jego zabujczyniom , bo mu padl net Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Kuźni Diablo II Strona Główna -> Strategie/Poradniki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin